Αρχική » 2019

Αρχείο έτους 2019

Συμμετοχή του Σχολείου μας σε Πιλοτικό πρόγραμμα Επαυξημένης Πραγματικότητας

Το Σχολείο μας συμμετέχει απ’ τον Σεπτέμβριο του 2019 στο πιλοτικό πρόγραμμα ‘’Virtual School’’, του ΑΕΤΜΑ Lab του Διεθνούς  Πανεπιστημίου Ελλάδος, που γίνεται σε συνεργασία με το Διιδρυματικό Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών “Ανάλυση και Διαχείριση Ανθρωπογενών και Φυσικών Καταστροφών” του Διεθνούς Πανεπιστημίου, της Πυροσβεστικής Ακαδημίας και την Έδρα Unesco Con-E-Ect.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος κατασκευάστηκε από τους μαθητές μας μακέτα σχολείου και υλοποιούνται σενάρια εκτάκτων καταστάσεων (σεισμός, πυρκαγιά κλπ) στα οποία οι μαθητές καλούνται να απαντήσουν σε σειρά ερωτήσεων όπου διαπιστώνονται οι αρχικές τους γνώσεις. Στη συνέχεια χρησιμοποιώντας κάρτες επαύξησης, διαπιστώνουν οι ίδιοι με την χρήση κινητού τηλεφώνου ή ταμπλέτας και του κατάλληλου λογισμικού (ArTutor) τις σωστές απαντήσεις.

Στη συνέχεια καλούνται να απαντήσουν πάλι σε σειρά ερωτήσεων ώστε να διαπιστωθεί πόσο αφομοίωσαν την νέα γνώση σχετικά με την αποφυγή των κινδύνων του κάθε σεναρίου.

Συμμετέχουν όλοι οι μαθητές μας και η πορεία του προγράμματος υπόσχεται την χρήση των εργαλείων της επαυξημένης πραγματικότητας και σε άλλες σχολικές εφαρμογές.

Συμμετοχή του σχολείου μας στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+, TWInS (Toghether Working on Inclusion at School)

https://www.youtube.com/watch?v=Q2cFF405-4s

Βραβεύσεις και Συμμετοχές

Βραβείο ”Χορεύοντας οι Λέξεις του Τόπου μου”

Έπαινος συμμετοχής σε ”Ασκληπιείου Δράσεις”

Έπαινος συμμετοχής στο ”Φεστιβάλ Κινηματογραφικής Δημιουργίας”

Πείραμα του Ερατοσθένη

Κατάθεση Μηχανογραφικού Δελτίου

Ειδικότητες ΕΠΑΛ Ρόδου

Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Πεταλούδων στο Σχολείο μας

  Υλοποίηση δραστηριότητας Κινηματογραφικής Παιδείας  στη σχολική κοινότητα.

Επίσκεψη του μέλους της Παιδαγωγικής Ομάδας του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Πεταλούδων (Κ.Π.Ε.) κ. Πέτρου Σπανού, πραγματοποιήθηκε στο νησί μας  την Πέμπτη  9 Μαΐου  2019.

Η Παιδαγωγική Ομάδα (Π.Ο.) του Κ.Π.Ε., διευρύνοντας τις θεματικές δράσεις -στο πλαίσιο του νέου εκπαιδευτικού ρόλου με τη μετατροπή του σε Κέντρο Εκπαίδευσης για την Αειφορία (Κ.Ε.Α.), – υλοποιεί πιλοτικά δραστηριότητες ενημέρωσης / επιμόρφωσης σε μαθητές/μαθήτριες και  εκπαιδευτικούς στο θεματικό άξονα «Περιβάλλον Αειφορία-Πολιτισμός». Επιμέρους εκπαιδευτικό / επιμορφωτικό πεδίο αποτελεί «Η συμβολή της κινηματογραφικής ταινίας στην εκπαίδευση για το περιβάλλον και την αειφορία (Ε.Α.), στο πλαίσιο του οπτικοακουστικού γραμματισμού στην εκπαίδευση».

Στόχος του εκπαιδευτικού προγράμματος/δραστηριότητας της Π.Ο. του ΚΠΕ-ΚΕΑ, είναι η αξιοποίηση της κινηματογραφικής ταινίας, ως εκπαιδευτικού μέσου στην εκπαιδευτική διαδικασία, στο σχολείο και την τάξη.

Η δραστηριότητα στη σχολική κοινότητα του νησιού μας (Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο – Λυκειακές τάξεις), περιλάμβανε προβολή επιλεγμένης κινηματογραφικής ταινίας μεσαίου μήκους (τη βραβευμένη γαλλική ταινία “Το Κόκκινο Μπαλόνι”)  στον  κατάλληλο διαμορφωμένο  χώρο της εισόδου του Γυμνασίου μας.

Ο στόχος ήταν διπλός: αφενός η απόλαυση μιας ταινίας κατάλληλης για μικρούς και μεγάλους μαθητές και αφετέρου η κριτική προσέγγιση της ταινίας, με τη δημιουργία συνθηκών γόνιμης παιδαγωγικής συζήτησης στο πλαίσιο της μαθητικής ομάδας που την παρακολούθησε με ενδιαφέρον, με το συντονισμό του  εμψυχωτή. Στις μεγάλες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου η δραστηριότητα περιλαμβάνει και ομαδοσυνεργατική  εργασία των παιδιών με στοχευμένες δραστηριότητες (φύλλα εργασίας) καθώς και την προβολή   του  εκπαιδευτικού ντοκιμαντέρ διάρκειας 12΄ του εγκεκριμένου  Προγράμματος «Πάμε σινεμά» με θέμα «Το κινούμενο σχέδιο: Τέχνη και Τεχνική».

Στο τέλος των μαθητικών δραστηριοτήτων ακολούθησε ενημέρωση των εκπαιδευτικών για το Κ.Π.Ε. Πεταλούδων και τα εκπαιδευτικά  προγράμματα που υλοποιεί την τελευταία τριετία (προβολή οπτικοακουστικού υλικού, παραγωγή της Π.Ο. του Κέντρου) καθώς και συνοπτική αναφορά στο νέο του εκπαιδευτικό ρόλο, ως Κέντρου Εκπαίδευσης για την Αειφορία (Κ.Ε.Α.).

Γόνιμη ήταν η συζήτηση και η κριτική αποτίμηση της δραστηριότητας της Κινηματογραφικής Παιδείας.

 

 

 

 

 

 

Πρόγραμμα Πανελλαδικών Εξετάσεων 2019

Το σχολείο μας θα λειτουργήσει και φέτος ως εξεταστικό κέντρο για τις Πανελλαδικές εξετάσεις 2019.

Οι Πανελλαδικές αρχίζουν για τους υποψηφίους των ΓΕΛ στις 7 Ιουνίου και των Ειδικότερα το πρόγραμμα έχει ως εξής:

Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται η 08:30 π.μ. Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις 08.00 π.μ.

Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις (3) ώρες.

Εγγραφές μαθητών Γ’ Γυμνασίου, Β’ και Γ’ Λυκείου, στο Επόμενο Ετος

Οι μαθητές/-τριες που επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2019 – 2020, υποβάλλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής», μέσω της εφαρμογής e-eggrafes στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://e-eggrafes.minedu.gov.gr

συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία, από την 22η Μαΐου έως την 17η Ιουνίου 2019 και ώρα 00:00. Στην περίπτωση ανήλικων μαθητών/-τριών την Ηλεκτρονική Αίτηση υποβάλλει ο κηδεμόνας που έχει καταχωριστεί στο ΠΣ myschool (με τους κωδικούς του taxis). Σε περίπτωση ενήλικων μαθητών/-τριών, Ηλεκτρονική Αίτηση μπορούν να υποβάλουν οι ίδιοι, με τους δικούς τους κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis), εφόσον είναι καταχωρισμένοι στο ΠΣ myschool (ως κηδεμόνες του εαυτού τους).

Επισημαίνεται ότι:

  • Για τα Γυμνάσια, Ηλεκτρονική Αίτηση υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/-τριών, που φοιτούν στη Γ’ Τάξη Γυμνασίου κατά το τρέχον σχολικό έτος 2018 – 2019.
  • Για τους μαθητές Λυκείου, Ηλεκτρονική Αίτηση υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/-τριών, που φοιτούν στη Α και Β’ Λυκείου κατά το τρέχον σχολικό έτος 2018 – 2019.

Συμμετοχή του σχολείου μας στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+, KA3, ”TWInS”

ΕΚΘΕΣΗ-ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TWINS

και τις δράσεις της ομάδας του σχολείου μας

Μαθήματα ένταξης

Συμμετοχή σε Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ (KA3)

 

Συνάντηση TWInS στη Χάλκη – Αναμνηστική φωτογραφία όλων των εταίρων του προγράμματος

Tο εγκεκριμένο πρόγραμμα ERASMUS+ ΚΑ3 ‘’TWInS – Together Working on Inclusion at School’’ υλοποιεί η μη κερδοσκοπική εκπαιδευτική εταιρία ‘’Ε.ΔΡΑΣ.Ε’’ με έδρα τη Χάλκη.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος που έχει διετή διάρκεια (Ιαν 2018 – Δεκ 2019), το σχολείο έχει την ευκαιρία καταγραφής των προβλημάτων και των αναγκών, καθώς και εκπόνησης δράσεων Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής υποστήριξης για τους μαθητές που με οποιονδήποτε τρόπο βιώνουν συνθήκες κοινωνικού, μαθησιακού, ή άλλου αποκλεισμού.

 

Στο πρόγραμμα αυτό συνεργάζονται σχολεία, εκπαιδευτικοί, ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, εκπρόσωποι εκπαιδευτικών ιδρυμάτων ή οργανισμών από πέντε ευρωπαϊκές  χώρες (Ιταλία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ελλάδα). Οι ιδιαίτερες ανάγκες καθενός εταίρου σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος συζητούνται, ανταλλάσσονται ως εμπειρίες και καλές πρακτικές και διατίθενται για εφαρμογή και βελτίωση από όλους τους Ευρωπαϊκούς συνεργαζόμενους φορείς, στα σχολεία τους.

Συνάντηση TWInS στο Λονδίνο – άποψη από την ομάδα εργασίας

 

Οι επιμέρους στόχοι μας – ως σχολείο – ήταν από την μια η δημιουργία ενός προγράμματος τέτοιου που να διευκολύνει τους μαθητές να ενταχθούν μαθησιακά στο πλαίσιο του σχολείου και της ευρύτερης κοινωνίας και από την άλλη ενός προγράμματος συμβουλευτικής και ψυχολογικής υποστήριξης των μαθητών, εκπαιδευτικών, γονέων καθώς και βελτίωσης των  σχέσεων οικογένειας – σχολείου – κοινωνίας.

Παράλληλα, η ένταξη στο πρόγραμμα και του 2ου Λυκείου της Κω, με την σημαντική του εμπειρία σε αντίστοιχες δράσεις, πρόσθεσε μια δυναμική και συνεργασία στους βασικούς στόχους. Τα δύο σχολεία, συμμετείχαν ισότιμα στο πρόγραμμα, με τους βασικούς στόχους ίδιους, αντιμετωπίζοντας όμως διαφορετικές δυσκολίες. Επομένως απαιτήθηκαν και διαφορετικές προσεγγίσεις στην επίλυση των προβλημάτων και στην εκπόνηση των δράσεων.

Συνάντηση TWInS στη Χάλκη -Ηομάδα εργασίας στο σχολείο της Χάλκης ΙΙ
Συνάντηση TWInS στη Χάλκη – Στιγμιότυπο από την ομάδα εργασίας στο σχολείο της Χάλκης
Συνάντηση TWInS στη Χάλκη – Η ομάδα εργασίας στο σχολείο της Χάλκης

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Για την υλοποίηση του σχεδίου δημιουργήθηκε σε κάθε σχολείο, μια ομάδα (Network) η οποία είχε τον έλεγχο και ανάλογα κατηύθυνε τις δράσεις ανάλογα με τους βασικούς στόχους.  Στο Γυμνάσιο Λ.Τ. Χάλκης, η ομάδα αυτή αποτελείται από τον διευθυντή του σχολείου κ. Ηλιάδη, έξι εκπαιδευτικούς, ψυχολόγο, εκπρόσωπο του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, εκπρόσωπο της Σχολικής επιτροπής και εκπρόσωπο των μαθητών. Στο 2ο ΓΕΛ Κω η ομάδα αυτή αποτελείται από τον διευθυντή του σχολείου κ. Χλαπάνη, δύο εκπαιδευτικούς, ψυχολόγο, εκπροσώπους της Σχολικής επιτροπής, εκπρόσωπο του Υπουργείου για την εκπαίδευση προσφύγων και εκπρόσωπο του κέντρου μαθησιακών δυσκολιών της Κω.

ΓΥΜΝΑΣΙΟ Λ.Τ. ΧΑΛΚΗΣ ‘’Σωκράτης Φανουράκης’’

Ομάδα δράσης (Network) Γυμνασίου Λ.Τ. Χάλκης:

Διευθυντής σχολείου: Ηλιάδης Ευάγγελος

Εκπαιδευτικοί σε ρόλο συντονιστών:

Παταβάλη Μαρία,

Χατζηνικολάου Γαρουφαλλιά,

Εκπαιδευτικοί φιλόλογοι:

Βαδιάκα Φωτεινή, Καλαμπούκη Ελένη, Καψοκαββάδη Αικατερίνη,

Τζαλαλής Άγγελος

Ψυχολόγος: Καραγιαννάκη Νατάσα

Εκπρόσωπος Σχολικής επιτροπής: Χειμωνέττος Βασίλης (Πρόεδρος)

Εκπρόσωπος Συλλόγου γονέων: Χειμωνέττου Πελαγία (Πρόεδρος)

Συνάντηση TWInS στη Χάλκη – από την ομάδα εργασίας στο σχολείο της Χάλκης
Συνάντηση TWInS στη Χάλκη – από συνάντηση της ομάδας εργασίας στο Πολ Κέντρο ”Σωκράτης Φανουράκης”
Συνάντηση TWInS στη Sintra Λισαβόνα – επίσκεψη σε τοπικό σχολείο

 

 

 

 

 

 

Από τον Σεπτέμβριο του 2018, η ομάδα αυτή, ξεκίνησε τον σχεδιασμό των παρεμβάσεων μέσα στην τάξη, εκτός ωρολογίου προγράμματος. Οι τέσσερις φιλόλογοι εκπαιδευτικοί ξεκίνησαν τις παρεμβάσεις τους από τον Οκτώβριο του 2018. Οι παρεμβάσεις αυτές συνεχίστηκαν μέχρι τον Μάιο του 2019.

Οι δράσεις στο επίπεδο της σχολικής μονάδας αναπτύχθηκαν σε δύο επίπεδα,

Α. την κοινωνικο – ψυχολογική υποστήριξη και των 17 μαθητών του σχολείου και

Β. τη γλωσσική υποστήριξη μαθητών / μαθητριών με σχετικές αδυναμίες κατανόησης της Ελληνικής γλώσσας.

 

Α. Σε ότι αφορά την κοινωνικο – ψυχολογική υποστήριξη, εφαρμόστηκαν ειδικά μέτρα υποστήριξης των μαθητών καθώς και νέες παιδαγωγικές και διδακτικές πρακτικές τόσο σε επίπεδο εκπαιδευτικών, όσο και ειδικού επιστημονικού προσωπικού – ψυχολόγου – οι οποίοι κλήθηκαν να συμμετέχουν στην οργάνωση και υλοποίηση των δραστηριοτήτων. Ειδικότερα η ψυχολόγος σε τακτά χρονικά διαστήματα (περίπου μία φορά τον μήνα) επισκεπτόταν το σχολείο με στόχο την ενημέρωση από τους εκπαιδευτικούς και ξεχωριστά από τους μαθητές. Σε όλη την διάρκεια του προγράμματος υλοποιηθήκαν επιμορφωτικές δραστηριότητες για τους εκπαιδευτικούς, ενδοσχολικές εκδηλώσεις όπως προβολή ταινιών, παιχνίδια, συζητήσεις με τους μαθητές και τους γονείς.

Β. Σε ότι αφορά τη γλωσσική υποστήριξη, εφαρμόστηκαν σε διάρκεια έξι μηνών, εβδομαδιαία δίωρα μαθήματα από τέσσερις φιλολόγους εκπαιδευτικούς αντίστοιχα στα παρακάτω τέσσερα αντικείμενα: Γραπτός λόγος, Γραμματική, Επικοινωνία με προφορικό λόγο, Κείμενα στην νεοελληνική γλώσσα. Σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος υπήρχαν διαρκείς συνεδριάσεις των τεσσάρων φιλολόγων για την πορεία, αξιολόγηση και επανασχεδιασμό όπου χρειαζόταν της διδασκαλίας.

Ειδικότερα:

Στους μαθητές που συμμετείχαν στο πρόγραμμα εφαρμόστηκε υποστηρικτικό υλικό για την διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερη ξένη γλώσσα του Υπουργείου Παιδείας. Η διδασκαλία στηρίχθηκε σε τρεις ενότητες: γλωσσική, γραπτή, επικοινωνιακή. Στις δύο πρώτες ενότητες οι μαθητές/μαθήτριες διδάχτηκαν γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα και γενικότερα μορφολογία της γλώσσας π. χ . ρήματα, άρθρα, κλίσεις, ορολογία κ.τ.λ. ενώ στην τρίτη κατανόηση κειμένων, εικόνων και γενικότερα προφορική επικοινωνία με τον εκπαιδευτικό.

Τέλος, η  συνεργασία με όλα τα μέλη της ομάδας (Network) του σχολείου, η ενίσχυση της προσπάθειας των εκπαιδευτικών και παράλληλα η ενημέρωση των υπευθύνων για τις δυσκολίες ή αδυναμίες που παρουσιάστηκαν στην πορεία του έργου, συντέλεσαν αποφασιστικά στη λήψη κατάλληλων μέτρων για την επιτυχία της δράσης.

 

Εκπαιδευτική Επίσκεψη του Γυμνασίου – Λ.Τ. Χάλκης στη Βουλή των Ελλήνων, στο Προεδρικό Μέγαρο και σε αξιοθέατα της Αθήνας

Η εκπαιδευτική εκδρομή έγινε μετά την αποδοχή της αίτησης του σχολείου μας από την Βουλή των Ελλήνων, και μετά από την αποδοχή της αίτησης του σχολείου μας από την Προεδρεία της Δημοκρατίας, για εκπαιδευτική επίσκεψη / ξενάγηση στους παραπάνω θεσμούς, στις 8/4/2019.

 

Στην επίσκεψή μας στη Βουλή είχαμε την τιμή να μας υποδεχθεί ο αντιπρόεδρος της Βουλής και βουλευτής Δωδεκανήσου καθηγητής κ. Κρεμαστινός και ο βουλευτής Δωδεκανήσου κ. Γάκης. Παράλληλα, το ίδιο απόγευμα παρακολουθήσαμε μετά από πρόσκληση του Προεδρεύοντα κ. Κρεμαστινού, συνεδρίαση της ολομέλειας της Βουλής από τα θεωρεία της Βουλής.

Κατά την επίσκεψη στο Προεδρικό Μέγαρο που ακολούθησε, είχαμε την τιμή μετά την ξενάγηση να μας υποδεχθεί και να μας απευθύνει σύντομο χαιρετισμό ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, εξοχότατος κ. Παυλόπουλος.

Υποδοχή μας από τον εξοχώτατο κ. Πρόεδρο της Δημοκρατίας
Επίσκεψη – Ξενάγηση στην Βουλή (4)

 

 

 

 

 

 

Επίσκεψη – Ξενάγηση στην Βουλή (3)
Επίσκεψη – Ξενάγηση στην Βουλή (2)
Επίσκεψη στην Προεδρεία της Δημοκρατίας

 

 

 

 

 

Στον υπόλοιπο χρόνο της παραμονής μας στην Αθήνα, είχαμε προγραμματίσει και ολοκληρώσαμε με επιτυχία:

  • Επίσκεψη στον ιερό βράχο της Ακρόπολης.
Ξενάγηση στο Μουσείο της Ακρόπολης (6)
Ξενάγηση στο Μουσείο της Ακρόπολης (5)
Ξενάγηση στο Μουσείο της Ακρόπολης (4)
Ξενάγηση στο Μουσείο της Ακρόπολης (3)
Ξενάγηση στο Μουσείο της Ακρόπολης (2)
  • Ξενάγηση στο Μουσείο της Ακρόπολης από ξεναγό.
  • Περιήγηση στο Θησείο και στο Μοναστηράκι .
Βραδινή έξοδος στο μοναστηράκι

Βραδινή έξοδος στο μοναστηράκι
Βραδινή έξοδος στο μοναστηράκι
Από την επίσκεψη στο Ενυδρείο της Ρόδου
  • Πρόγραμμα ξενάγησης σε υπαίθρια Γκράφιτι του κέντρου της Αθήνας, από το πρόγραμμα Urban Layers που συμμετέχει το σχολείο μας.
Περιήγηση σε Γκράφιτι της Αθήνας (3)
Περιήγηση σε Γκράφιτι της Αθήνας
Περιήγηση σε Γκράφιτι της Αθήνας (3)
  • Θεατρική παράσταση ‘’ η Συμμορία των πέντε’’ στο Θέατρο ‘’Κιβωτός’’.
  • Περιήγηση στο ΚΠΙΣΝ (Ίδρυμα Νιάρχου) και στους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους που το περιβάλλουν.
Επίσκεψη στο Ίδρυμα Νιάρχου
Επίσκεψη στο Ίδρυμα Νιάρχου (2)
  • Επίσκεψη στο Ίδρυμα Ευγενίδου – Πλανητάριο και παρακολούθηση δύο παραστάσεων, στο Θόλο του Ιδρύματος Ευγενίδου και στο εργαστήριο πειραμάτων Βιολογίας.
  • Η ενδιάμεση παραμονή μας στη Ρόδο, πριν και μετά την Αθήνα, συνδυάστηκε με επίσκεψη στο Ενυδρείο της πόλης, στην Δημοτική βιβλιοθήκη Ρόδου, στο Κάστρο των Ιπποτών και την Μεσαιωνική πόλη.

Η πολλαπλή αυτή εκπαιδευτική δράση θεωρούμε ότι άφησε παρακαταθήκη ανεπανάληπτων εμπειριών στους μαθητές μας, τόσο σε γνωστικό όσο και σε βιωματικό επίπεδο.

Θερμά ευχαριστούμε την

  • την Ιερά Μητρόπολη Σύμης, Τήλου, Χάλκης και Καστελόριζου
  • την Ιερά Μονή Πανορμίτου Σύμης
  • τη Σχολική Επιτροπή Χάλκης
  • το Ίδρυμα Λοχαγού Φανουράκη
  • την Εταιρία Δράσεων Επιμόρφωσης (Ε.ΔΡΑΣ.Ε)

που βοήθησαν στην πραγματοποίηση της παραπάνω πολυδιάστατης εκπαιδευτικής εκδρομής.

 

Προσωπικά, ευχαριστώ τον προϊστάμενο διευθυντή Δ.Ε. Δωδεκανήσου κ. Παπαδομαρκάκη για την συνεχή υποστήριξη, τους μαθητές μας για την υποδειγματική τους συμπεριφορά και τις εκπαιδευτικούς κυρίες Παταβάλη Μαρίζα (αρχηγό), Καψοκαββάδη Κατερίνα (συνοδό) και κυρίως την κα Χατζηνικολάου Γαρουφαλλιά (συνοδό) για την άψογη οργάνωση των δράσεων.

 

Ο διευθυντής

Βαγγέλης Ηλιάδης